Subject: FW: Grupierandi teatised SANIs (Kliimaministeerium)
From: "RAM Info"
To: "RAM Info"
Date: Mon, 29 Jan 2024 16:43:01 +0200

From: Anneli Schmiedeberg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 29, 2024 4:35 PM
To: Maris Kalda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Ljudmilla 
Sokolnikova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Rein Vaks kliima <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Karlis Goldstein kliima 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Grupierandi teatised SANIs

Grupierandi teatistest teavitamine

Käesolevaga esitame Teile vastavalt Konkurentsiseaduse  §-le 342 Euroopa 
Komisjonile esitamiseks koostatud riigiabi grupierandi teatiste eelnõud.

Teabe esitamine Euroopa Komisjonile on vajalik seoses eelmiste teatiste 
kehtivuse lõppemisega ning uue grupierandi määruse kohaldumisega alates 
01.01.2024. Esitatavate teatistega pikendatakse abikavade, millega antakse 
ettevõtjatele aktsiisisoodustusi, kehtivust.

Teatiste eelnõud on leitavad veebiaadressil:

1.	maagaasi soodusaktsiisimäär intensiivse gaasitarbimisega ettevõtjatele 
(pikendamine kuni 31.12.2026) - teatis (europa.eu) 
<https://webgate.ec.europa.eu/competition/sani2/notificationManager/edit/newGBER?notificationId=3223005>
2.	elektri soodusaktsiisimäär elektrointensiivsetele ettevõtetele 
(pikendamine kuni 31.12.2026) - teatis (europa.eu) 
<https://webgate.ec.europa.eu/competition/sani2/notificationManager/edit/newGBER?notificationId=3223164>

Lugupidamisega

Anneli Schmiedeberg
Riigabi ekspert | Finantsosakond
+372 6397618 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
 <http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee